Banner


گروه معماری نیارش شرکت نوین فرم معماری " از سال 1382 رسما فعالیت خود را در زمینه ی معماری و معماری داخلی و به طور تخصصی طراحی و ساخت رستوران آغاز نمود ، این گروه در زمینه ی طراحی و ساخت مجموعه های غذایی به عنوان مشاور و پیمانکار در تمامی مراحل پروژه  " از امکان سنجی تا افتتاحیه " در کنار کارفرمایان و برند های بزرگ رستوران های زنجیره ای بوده است .

 فعالیت نیارش شامل موارد زیر می باشد :

1. طراحی آشپزخانه ی صنعتی با آخرین استاندارد های بین المللی

2. طراحی دکوراسیون داخلی و فضای معماری پروژه

3. محاسبات و طراحی نقشه های MEP   " تاسیسات مکانیکی و الکتریکی "

4. برآورد هزینه های اجرایی پروژه

5. تهیه ی متریال و اجرای کامل پروژه 

مهندسان گروه نیارش پس از گذراندن دوره های آموزشی طراحی آشپزخانه ی صنعتی در امارات متحده ی عربی 

آمریکانا کمپانی " (KFC – PIZZA HUT – HARDEE,S , .... ) توانسته اند از مهارت بالایی در طراحی  آشپزخانه ی صنعتی با تکنیک های روز دنیا بهره مند شوند و این آموزش ها پس از تجربه ی طراحی و ساخت بیش از 180 رستوران ، فود کورت ، فست فود و کافی شاپ به یک تخصص تبدیل شده است . 

رعایت نکات بهداشتی در طراحی و ساخت مجموعه جهت اخذ مجوز های بهداشت و امکان شستشوی مکرر محیط و در کنار آن رعایت اصول ایمنی در طراحی و اجرای الکتریکال و مکانیکال  مانند سیستم ارت و محافظ جان در تابلو های برق ، ارتفاع استاندارد پریزها و لوله های گاز برای هر دستگاه و مسیر های مناسب عبور تاسیسات از نکات مهمی هستند که رعایت نکردن آنها ممکن است فاجعه به بار بیاورد . 

ایده کلی در طراحی و ساخت پروژه های شرکت نوین فرم معماری عبارت است از تئوری عملکرد گرایی مدرن به گونه ای که همه چیز در راستای بهترین عملکرد مجموعه " که همان بهترین سرویس دهی به مشتری و بالاترین فروش می باشد " قرار می گیرد و به همین دلیل طراحی همیشه از آشپزخانه ی صنعتی آغاز میشود که قلب تپنده ی مجموعه است . 

در فضاهای مختلف با توجه به کانسپت های غذایی متفاوت سعی شده است از سبک های معماری متناسب با آنها " مدرن ، کلاسیک ، پست مدرن ، نئو مدرن و ... " استفاده شود ، در کنار آن استفاده از مواد و مصالح با دوام و قابل شستشو از نکات کلیدی طراحان نیارش است . 

هنرمندان و معماران نوین فرم معماری با تکیه بر دانش روانشناسی رنگ ، جسورانه رنگ های مورد نظر خود را انتخاب و کنار هم می گذارند تا با ایجاد کمپوزیسیون های متعادل و بهره گیری از نور و سایه روشن ها ، یک فضای معماری خاص و یونیک را خلق نمایند . 

تمامی تلاش مدیران نیارش این است که آشنایی و مراجعه ی شما به این شرکت ، یکی از بهترین تجربیات شما باشد . 


شرکت نوین فرم معماری ( نیارش )

مرکز تخصصی مشاوره ، طراحی و ساخت فود کورت ، رستوران ، فست فود ، کافی شاپ

www.novinforms.com

info@novinforms.com

" مهندس فتحی  "

09126198636

09124406228

Novin Form Memari . Niaresh

..........................................

طراحی رستوران + طراحی فست فود + طراحی فودکورت + طراحی کافی شاپ + طراحی آشپزخانه صنعتی + طراحی کیترینگ + دکوراسیون داخلی + معماری داخلی + طراحی داخلی + دکوراسیون رستوران + دکوراسیون فست فود + اجرای رستوران + اجرای فودکورت + اجرای فست فود +